Бізнес

Наша команда пропонує широкий асортимент високоякісних друкованих видань (та видань в електронному форматі), які допоможуть бізнесменам, людям, котрі займають керівні посади, менеджерам в організації бізнес-процесів. Також ці книги зможуть бути чудовими помічниками для людей, які тільки хочуть почати вести власну справу. Інформація, яка подана у цьому підрозділі, є прикладною, вона допоможе розширити знання у бізнес-сфері та підвищити якість управлінських процесів.

Навіщо потрібна бізнес-література?

Наші книги допоможуть, якщо потрібно:
- почати вести власний бізнес;
- визначитись зі сферою діяльності;
- розробити стратегію та плани ведення діяльності;
- обрати методи;
- навчитися правильно та коректно керувати людьми;
- підібрати експертів;
- навчиться ефективно вирішувати складні завдання;
- навчитися правильно реагувати на конфлікти;
- розвинути бізнес;
- стати кращим оратором і переговорником (і трохи психологом).

Бізнес-література на zlatka.com.ua

На сайті можна знайти різноманітну літературу, яка знадобиться бізнесменам для покриття конкретних потреб. Вести бізнес – це ціле мистецтво. Усім відомий Дейл Карнегі вчив, що найбільш успішною і найбільш оплачуваною виявляється людина, яка вміє поводитися з людьми. Найчастіше це «слабке місце» у людей, які займаються бізнесом. Завдяки нашій літературі всі питання та усі «слабкі сторони» можна пропрацювати. Ось деякі приклади книг, які можна придбати на нашому сайті, які зможуть допомогти в організації процесу:

- Стартаперам. «Стартап, скейлап, скрюап» від Юргена Аппело – книга, яка базується на власному досвіді керівництва стартапами Аппело, а також на багатьох дослідженнях та інтерв'ю, на досвіді європейських країн. Це прикладна книга.

- Управлінцям, керівникам. «Як подолати кризу управління» від Іцхака Калдерона Адізеса - книга, яка навчить переводити будь-який конфлікт у конструктивний, навчить робити будь-яку проблему сходинкою до успіху, навчить, як кардинально змінити робочий процес. Іцхак – доктор філософії та експерт у сфері підвищення ефективності бізнесу. У своїх роботах він аналізує різні стилі управління та визначає найбільш важливі помилки, до яких припускаються керівники. Книгу можна використовувати як прикладну, тому що в ній є практичні поради по принципам управління.

- Продажникам. Для наших читачів, які працюють у продажах, пропонуємо книгу «45 татуювань продавана» від Максима Батирєва. Автор цієї книги – відомий бізнес-спікер, який пройшов шлях у великій консалтинговій компанії від менеджера з продажів до члена управління. У цій книзі читач познайомиться із ситуаціями, з якими стикався сам Максим. Батирєв постарався втиснути в книгу весь свій досвід у продажах. Буде багато гарних порад!

- Менеджерам. Сучасний працівник повинен виконувати завдання з менеджменту, вести складні проекти. В основі книги «Керування проектами для «неофіційних» проект-менеджерів» лежить досвід та напрацювання «Franklin Covey Company». Усередині читач знайде принципи, практичні приклади та інструменти високоефективного управління проектами.

- Також у нас є широкий асортимент книг із брендингу. Наприклад: «Брендинг за 60 хвилин» (Ідріс Муті), «Креативний особистий брендинг» (Юрген Саленбахер), «Міфи про брендинг» (Енді Мілліган), «Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг» (Дуглас ван Праєт) та інші.

Для того, щоб ознайомитись з повним асортиментом нашої прикладної літератури, пропонуємо покупцеві перейти на сайт zlatka.com.ua. Широкий вибір порадує кожного!