Каталог товарів

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Акція

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Видавництво:
Фабула
420,00 грн
399,00 грн
До кінця залишилося:
00 дн.
00 год.
00 хв.
00 сек.
Товар у наявності
Купити
Додати в обране
  • Код виробника: ФБ722097У
  • ISBN: 978-6-17-096383-3
  • Вага: 0.588
  • Формат, мм: 135x235
  • Кількість сторінок: 304
  • Мова видання: Українська
  • Обкладинка: Тверда
  • Папір: Офсет
  • Тип видання: Паперова/електронна книга
320,00 грн
Товар у наявності
Купити
Додати в обране
Доступні формати:
books-formats
books-formats
  • Код виробника: ФБ1056137У
  • Мова видання: Українська
Анотація

Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах. Переклад: Ярослава Машико.

Відгуки покупців
reviews-clear
На даний момент список відгуків порожній
Залиште свій відгук про товар
Залишити відгук
Ваше ім'я*
Email*
Ваш відгук*
З цим товаром купують
Спіннер
Інші книги автора
Дивитися усi книги
Спіннер