Ця книга — звернення підлітка до своїх батьків із запрошенням вивчити його внутрішній світ, спосіб думок, логіку вчинків. У книзі є пояснення, ЧОМУ підліток так поводиться, і запропоновано рекомендації батькам, ЯК їм вчинити і ЩО робити, щоб допомогти своїй дитині впоратися із труднощами дорослішання та віковими особливостями розвитку.
Мета книги — дати батькам можливість через розуміння та усвідомлення утвердитися в любові та відчутті близькості зі своїм цікавим підлітком. Авторка книги — психолог-практик. Працює з дітьми, підлітками, дорослими, надаючи послуги індивідуальної та сімейної терапії.
Книга розподілена у відповідності до стадії дорослішання дитини:
• 10-11 років, стадія бути;
• 12-13 років, стадія робити;
• 13-14 років, стадія думати;
• 15-16 років, стадія індивідуальність.
У книзі батьки також знайдуть алгоритми дій, коли непокоїть певна поведінка підлітка:
• Багато “хочу” і мало “треба”;
• Потрібно сто разів повторювати одне і те саме;
• Несамостійний;
• Не думає про вступ до ВНЗ;
• Каже, що в школі все добре, а потім виявляється, що є проблеми.
У книзі є пояснення, ЧОМУ підліток так поводиться, і запропоновано рекомендації батькам, ЯК їм вчинити і ЩО робити. Ця книга є спробою відкрити батькам незрозумілий і важкий світ підлітка, аби допомогти досягти взаєморозуміння та налагодити зв"язок із дитиною.