ua Переходь на українську
Каталог товаров

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Акция -20%

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Издательство:
Фабула
420,00 грн
336,00 грн
До конца осталось:
00 дн.
00 час.
00 мин.
00 сек.
Товар в наличии
Купить
Добавить в избранное
  • Код производителя: ФБ722097У
  • ISBN: 978-6-17-096383-3
  • Вес: 0.588
  • Формат, мм: 135x235
  • Количество страниц: 304
  • Язык издания: Украинский
  • Обложка: Твердая
  • Бумага: Офсет
  • Тип издания: Печатная/электронная книга
320,00 грн
Товар в наличии
Купить
Добавить в избранное
Доступные форматы:
books-formats
books-formats
  • Код производителя: ФБ1056137У
  • Язык издания: Украинский
Аннотация

Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах. Переклад: Ярослава Машико.

Отзывы покупателей
reviews-clear
На даный момент список отзывов пуст
Оставте свой отзыв о товаре
Оставить отзыв
Ваше имя*
Email*
Ваш отзыв*
С этим товаром покупают
Спіннер
Другие книги автора
Смотреть все книги
Спіннер