Каталог товарів
Як замовлення в інтернет-магазині «zlatka.com.ua» потрапляє до своїх замовників?
11.04.2022
Новини

Ми дуже пишаємося тим, як побудована наша система відправки замовлень роздрібним покупцям з нашого логістичного центру у м. Харків. Завдяки автоматизації та оптимізації складської логістики ми досягли у мирні часи швидкості відправки в 12-24години від моменту отримання замовлення. Навіть надвелике навантаження на команду нашого сайту і комірників у часи локдауну у 20-му році та книжкового буму у грудні – лютому по єПідтримці не змогли поставити нас у безвихідь, ми усі все подолали. 

У наших покупців склалося враження, що натиском однієї кнопки «Оформити замовлення» вирішується геть усе ? Майже так. Знайте, що за тим самим кліком стоїть величезна купа роботи. Ось тільки основні етапи, які проходить ваше замовлення перед тим, як попасти у сортувальний центр Нової Пошти:
•    В момент оформлення вами замовлення на сайті наша система його відразу перевіряє на предмет правильності оформлення та наявності замовлених позицій.
•    Ваше замовлення обов’язково бачать усі працівники нашого кол-центру, і, якщо потрібно, воно опрацьовується в ручному режимі (наприклад, не працює відділення Нової пошти, яке було вказано замовником, або відсутня якась позиція, або не пройшла оплата, або ви вказали якусь примітку, яка автоматично надає замовленню ручний режим обробки).
•    Далі опрацьоване оператором замовлення попадає на склад до комплектувальників. Вони отримують його у вигляді маршрутного листа, який дає відразу оптимальну путь для пошуку кожної книжки, адже склад наш має велику площу.
•    Після комплектації ваше замовлення проходить обов’язкову перевірку щодо співпадіння замовлених та зібраних книжок.
•    Перевірене замовлення спеціальним чином упаковується, адже книжки доволі тендітний товар, тому від правильного пакування залежить те, у якому стані ви отримаєте своє замовлення.
•    Упаковані належним чином посилки відразу на складі отримують номер ТТН Нової Пошти, тому що у нас є певні домовленості з нашими партнерами, саме тому ви отримуєте номер ТТН раніше, ніж посилка доїде до сортувального центру.
•    Машинами наших партнерів посилки відвозяться до сортувального центру Нової Пошти, де вже розподіляються за напрямками та вирушають прямісінько до вашого відділення.
Цей шлях вашого замовлення від кліку до повідомлення про отримання показано у дуже спрощеному вигляді, за цими пунктами стоїть велика кількість працівників та їхньої праці. 

Чому сьогодні, у воєнний час у нас подовжились терміни по доставці замовлень? Незважаючи на очевидність відповіді, хочемо дати деякі роз’яснення. Харків знаходиться під обстрілами вражої артилерії та авіації. Більшість наших працівників з сім’ями виїхали у безпечні міста. Ту роботу, що можна зробити віддалено, ми робимо, але не можливо віддалено зібрати книжки, упакувати їх і вивезти на Нову Пошту. Та невелика кількість працівників, що ризикує життям та працює фізично на складі, робить надможливе.  Водії так само ризикують своїм життям та везуть книжки з одного краю міста в інше, вибираючи більш безпечний маршрут і більш тихий час, коли немає обстрілів.

Вся Україна зараз, як один поранений звір, що бореться за своє існування. Усі без виключення українці у важких обставинах. Ми дякуємо нашим замовникам, що незважаючи на війну, продовжують замовляти та купувати книжки на нашому сайті, та терпляче очікують на свої замовлення. Ваші замовлення дають змогу не тільки підтримати бізнес українського книговидання, але й отримати зарплатню усім працівникам.

Щиро дякуємо вам за ваш вибір! Щиро дякуємо вам за вашу лояльність!
Все буде Україна! Ми переможемо! Миру нам усім!

Сподобалася стаття? Розкажіть друзям:
Поділитися: