Посібник укладено згідно з вимогами Державного стандарту та Типової освітнітньої програми для навчального предмета «Технології. 5–6 класи». У виданні висвітлено особливості модельних навчальних програм, надано зразки матриць та орієнтованого календарно – тематичного планування до кожної редакції, систематизовано вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у технологічній освітній галузі, зазначено як створити безпечне освітнє середовище та вимоги до кабінетів трудового навчання, шкільних майстерень. У посібнику запропоновані приклади проєктів з докладними розробками уроків до них.
Структура методичного посібника «вималювалася» в результаті поглибленого вивчення модельних програм під авторством:
1. Терещук А.І., Абрамова О.В. та ін. 2. Ходзицька І.Ю., Горобець О.В. та ін. 3. Кільдеров Д.Е., Мачата Т.С та ін. 4. Туташинський В.І.
У виданні запропоновано розробки для учнів 5—6 класів, висвітлено особливості модельних навчальних програм технологічної освітньої галузі відповідно до різних редакцій, надано зразки матриць та орієнтовного календарно-тематичного планування до кожної редакції, систематизовано вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у технологічній освітній галузі за Державним стандартом базової середньої освіти, зазначено, як створити безпечне освітнє середовище Нової української школи, вимоги до кабінетів трудового навчання, шкільних майстерень. Запропоновано матеріали до виконання учнівських проєктів.
Родзинками збірки є побудова технологічної карти сучасного уроку для проведення в будьякому форматі, висвітлено інтерактивні прийоми, вправи, методи, технології, які мають посилання на електронні ресурси, що дає змогу вчителеві структуровано побудувати особистий урок.
Матеріали до уроків з використанням інтерактивних форм навчання; актуальними методичними прийомами; використанням міжпредметної інтеграції.
Під QR-кодом на обкладинці запропоновано шаблон технологічної карти уроку, універсальні вправи та тести.
Для вчителів технології.