Потрібна допомога?

Повернення і обмін товару

Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію посилки в присутності працівників служби доставки.
У вас є можливість:
1. Обміняти товар. Якщо товар виявився неналежної якості (пошкодження були спочатку, або з'явилися під час транспортування), ви можете обміняти його на такий самий товар належної якості.
2. Обрати замість бракованого товару інший товар в такій самій ціновій категорії, або дорожчий товар, якщо ви готові оплатити різницю між їх вартістю.
3. Отримати назад гроші поштовим переказом (процедура повернення грошей займає до 12 днів) або на карту Приватбанку (до 7 днів)

З питань обміну та повернення, будь ласка, зв'яжіться з нашими операторами за телефонами (057) 727-70-90, (067) 546-53-73, (066) 332-97-99, (073) 442-39-26

Заміна товару може бути виконана тільки після повернення невідповідного товару. Товар відправляється простою бандероллю за адресою: 61051 м. Харків, вул. Котельниківська 5. Витрати за пересилку бандеролі оплачує клієнт. Після отримання Вашої посилки ми відразу ж вирішуємо проблему відповідно до обраного Вами варіанту. Якщо Ви обрали обмін одного товару на інший, то на Вашу адресу відразу ж буде оформлена нова посилка. Товар на суму до 50 гривень не повертається!

Як відстежити посилку

1. Відправлення Укрпоштою.
Ви можете відстежити посилку на сайті Укрпошти
http://services.ukrposhta.com/barcodesingle/

Для цього Вам висилається e-mail при формуванні замовлення із зазначеним номером посилки.

2. Відправлення «Новою поштою»
За номером декларації можна відстежити посилку на сайті Нової пошти
https://novaposhta.ua/tracking

3. Відправлення «Justin»
За номером декларації можна відстежити посилку на сайті Justin https://justin.ua/tracking